داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور
هدف از راه اندازی این وبلاگ مشاوره و تدریس کنکور کامپیوتر و دروس دانشگاه و راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان عزیزی است که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های معتبر کشور را دارند. ما سعی می‌کنیم آخرین منابع و اطلاعات مورد نیاز و هر آنچه که این دانشجویان برای رسیدن به هدف‌شان نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ

معماری کامپیوتر

رشته معماری کامپیوتر

معماری کامپیوتری

رشته معماری کامپیوتر یا بهتر بگم گرایش معماری کامپیوتر یکی از رشته های کنکور ارشد کامپیوتری و IT می باشد. رشته معماری کامپیوتر یکی از درس هایی است که استاد رامین رضوی به آن پیشنهاد داده است. در سایت کنکور کامپیوتر به این رشته تاکیید داده شده است.

مطالب زیر در سایت کنکور کامپیوتر به آن تاکیید داده شده است. 

 1- معماری کامپیوتر

2- آموزش معماری کامپیوتر

3- معماری سیستم های کامپیوتر

4- اموزش معماری کامپیوتر

5- درس معماری کامپیوتر

6- رشته معمماری کامپیوتر

7- معماری کامپیوتر چیست؟

8- ممیز شناور در معماری کامپیوتر

9- رتبه های قبولی ارشد معماری 96

10- رتبه های قبولی ارشد معماری 97

11- آموزش درس معماری کامپیوتر

12- بازار کار معماری سیستم های کامپیوتری

برای اطلاعات بیشتر به آدرس های زیر مراجعه نمایید.

معماری کامپیوتر

آموزش معماری کامپیوتر

سایت کنکور کامپیوتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۱۵
رامین رضوی
دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ب.ظ

امنیت اطلاعات

رشته امنیت اطلاعات

امنیت اطلاعات

رشته امنیت اطلاعات در کنکور کامپیوتر خیلی با ارزش است. چون گرایش امنیت اطلاعات در ایران و خارج از کشور خیلی به آن اهمیت داده شده است.

شما داوطلبان و دانشجویان و متقاضیان این رشته، من به شما توسیه اکید میکنم که حتما اگه می خواهید در زندگیتان موفق شوید به این رشته مراجعه کنید. این رشته در ایران و خارج از کشور خیلی مهم است. پایه و اساس فضای مجازی و ... روی امنیت اطلاعات است. برای همین من به شما توسیه میکنم که اگر شما داوطلبی یا دانشجویی یا متقاضیی حتما به این رشته بروید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس های زیر مراجعه نمایید تا اطلاعاتتون در این رشته افزایش داده بشه. شما میتوانید این مطالب رو در سایت ما بیابید.

1- رشته امنیت اطلاعات

2- رشته امنیت شبکه

3- معرفی رشته امنیت اطلاعات

4- دانشگاه های رشته امنیت اطلاعات

5- رشته امنیت اطلاعات

6- کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات

7- رشته امنیت اطلاعات چیست؟

8- مهندسی فناوری اطلاعات و امنیت

9- منابع کارشناسی ارشد و فناوری اطلاعات

10- گرایش امنیت اطلاعات

برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید.

امنیت اطلاعات

سایت کنکور کامپیوتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۱۹
رامین رضوی
دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

هوش مصنوعی

رشته هوش مصنوعی

در گرایش هوش مصنوعی 

رشته هوش مصنوعی بسیار درس مهمی در کنکور کامپیوتر است. این رشته برای داوطلبان کنکور ارشد بسیار درس مهمی است که کنکور کامپیوتر به آن پرداخته است. شما میتوانید مطالب زیر را در رشته هوش مصنوعی در لینک بالا مشاهده کنید.

1- رشته هوش مصنوعی

2- آخرین رتبه قبولی ارشد هوش مصنوعی

3- ارشد هوش مصنوعی

4- دروس ارشد هوش مصنوعی

5- کارشناسی ارشد هوش مصنوعی

6- منابع ارشد هوش مصنوعی

7- گرایش های هوش مصنوعی

8- دروس هوش مصنوعی

9- دکتری هوش مصنوعی

10- منابع کنکور ارشد هوش مصنوعی

11- دروس کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و رباتیک

همه و همه در این لینک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۳۴
رامین رضوی
شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸ ب.ظ

ساختمان داده

ساختمان داده

آموزش ساختمان داده

درس ساختمان داده نزدیکی بسیار تنگاتنگی با درس طراحی الگوریتم دارد و این دو درس بسیار به هم وابسته هستند و می‌توان گفت که مکمل هم هستند. درس ساختمان داده از دو جهت بسیار مهم است، یکی از جهت تعداد تست‌هایی که درس ساختمان در کنکور مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات به خود اختصاص می‌دهد و دوم برای فهم درست و بهتر درس طراحی الگوریتم. به جد می‌توان گفت دو درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم مهمترین دروس هر دو رشته کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستند، اینکه این دو با هم، مهمترین دروس نیز هستند برای همگان واضح است، چون در کنکور ارشد فناوری اطلاعات 12 تست ضریب 4 (6 تست از ساختمان و 6 تست از طراحی الگوریتم) و در کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر نیز اگر قرار باشد مانند سال قبل باشد 10 تست، باز هم ضریب 4 خواهد داشت (5 تست از درس ساختمان و 5 تست از طراحی الگوریتم)، تعداد تست‌ها و ضریب آنها خود گویای اهمیت فوق العاده این درس است و مشخصا این تعداد تست تعیین کننده خیلی چیزها است. همین طور می‌توان گفت که درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم و چند درس دیگر مانند گسسته و ... از حجیم‌ ترین درس‌های کنکور ارشد و دکتری مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

به حساب می‌آیند. گستردگی درس ساختمان داده به حدی است که خود دانشجویان نمی‌توانند به تنهایی این درس را بخوانند و از پس آن بر بیایند.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید

کنکور کامپیوتر

ساختمان داده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۵۸
رامین رضوی
شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

رشته ای تی

رشته ای تی

رشته آی تی

گرایش آی تی یکی از رشته های مورد علاقه دانشجویان و داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر It هست. این رشته به دلیل آسان بودن و کم حجم بودن خیلی طرفدار دارند . دانشگاه هایی که رشته it دارند در ایران و خارج از ایران بسیار زیاد هستند. apply کردن در این رشته به خارج از کشور هم بسیار آسان هست.

برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید.

سایت کنکور کامپیوتر
معرفی دانشگاه های دارای رشته آی تی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۲۹
رامین رضوی
دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۰۱ ب.ظ

برنامه ریزی برای کنکور ارشد کامپیوتر

برنامه ریزی برای کنکور ارشد کامپیوتر

برنامه ریزی برای کنکور ارشد و کامپیوتر و IT چگونه است؟

کلاس‌های حضوری و آنلاین کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و فناوری اطلاعات یکی از خدمات جدید کنکور کامپیوتر است. درس خواندن باید همراه با برنامه ریزی باشد.چون کسی که برنامه ریزی نداشته باشد در حقیقت کار خودش را خراب کرده و مطمئنا در کنکور ضرر های جبران ناپذیری خواهید خورد. برای همین کنکور کامپیوتر آمده کلاس های حضوری و آنلاینی برای دانشجویان و داوطلبان قرار داده که شما میتوانید در آن ثبت نام کنید. شیوه به این شکل است که شما وارد سامانه شده و سوالاتان را از استاد رامین رضوی میپرسید، و استاد سعی میکندبا تمام انرژی خود به سوالات شما پاسخ بدهد. در کل برنامه ریزی و مشاوره خیلی مهم است برای کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و IT پس از این به بعد به حرف استاد رضوی گوش کنید و با برنامه ریزی پیشرفت کنید.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرش های زیر مراجعه کنید.

برنامه ریزی برای کنکور ارشد کامپیوتر
سایت اصلی کنکور کامپیوتر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۱
رامین رضوی
شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

ساختمان داده

آموزش ساختمان داده و کیفیت آن برای داوطلبین کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی از اهمیت بالایی برخوردار است. دانشجویانی که به دنبال کسب بهترین رتبه ها در کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر هستند باید حساب ویژه ای برای درس ساختمان داده باز کنند. در وبسایت کنکور کامپیوتر برای درس ساختمان داده رشته کامپیوتر اطلاعات کامل و مفیدی گردآوری شده است و اموزش ساختمان داده به صورت مدون و آنلاین برگزار می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۱۸
رامین رضوی
چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۴۵ ب.ظ

آموزش تصویری مدار منظقی

آموزش مدار منطقی

مدار منطقی یک درس بسیار شیرین و دلچسب است که اغلب دانشجویان با عشق این درس را مطالعه میکنند. مدار منطقی یکی از مهم ترین درس های گرایش کامپیوتر است که داوطلبان کنکور کامپیوتر این درس را در کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر با درصد بالایی می زنند.

آموزش تصویری مدار منطقی

یکی از بهترین راه های مطالعه آموزش تصویری مدار منطقی است که خیلی به فهمیدن دانشجویان کمک میکند. در سایت کنکور کامپیوتر آموزش مدار منطقی به صورت ویژه ای تدریس شده. اموزش مدار منطقی یکی از مهم ترین کار هایی است که داوطلبان کنکور ارشد باید حتما در این زمینه فعالیت و آموزش ببینند. پس باید در زمینه آموزش مدار منطقی بسیار تلاش کنید. یکی از بهترین کار هایی که داوطلبان میتوانند در کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر موفق شوند دانلود تست مدار منطقی است که به بهتر شدن رتبه کنکور کمک میکنه . همچنین دیدن فیلم آموزش مدار منطقی به یادگیری ما خیلی کمک میکند.

در سایت کنکور کامپیوتر به تمامی موضعات پرداخته شده که شما میتوانید به سایت کنکور کامپیوتر مراجعه کنید.

کنکور کامپیوتر

برای اطلاعات بیشتر مدار منظقی و آموزش تصویری مدار منطقی به لینک زیر مراجعه کنید.

آموزش تصویری مدار منظقی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۴۵
رامین رضوی
چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ب.ظ

گرایش های مهندسی کامپیوتر

گرایش های مهندسی کامپیوتر

دانشجویانی که میخواهند در کنکور ارشد کامپیوتر امتحان بدهند، در ذهنشان سوالاتی بسیاری دارند که نمی دانند جواب سوالشان چیست؟ بطور مثال:در کنکور ارشد کامپیوتر چه گرایش هایی وجود دارد؟ یا در کنکور ارشد کامپیوتر چه دروسی در هر گرایش می آید و ضریب هر درس چقدر است؟ اگه من بنشینم و کلی درس بخوانم و در آخر در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی قبول شوم، چه بازار کاری برای من فراهم است؟ یا در مقطع ارشد کامپیوتر چه مهارت هایی را کسب می نمایم؟ و ... اینها تنها بخش کوچکی از سوالات داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر است که احتمالا تا کنون نتوانستند پاسخ‌های دقیق و کاملی برای این سوالات پیدا کنند
به همین دلیل در صفحه زیر بطور کامل گرایش‌های ارشد کامپیوتر را معرفی کرده‌ایم و در مورد آینده شغلی هر یک از گرایش‌های ارشد کامپیوتر صحبت کرده‌ایم.

گرایش های ارشد مهندسی کامپیوتر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۱۱
رامین رضوی
چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ب.ظ

رشته امنیت اطلاعات

رشته امنیت اطلاعات

 رشته امنیت اطلاعات امروزه ر بازار کار خوبی دارد. ولی بسیاری از داوطلبان کنکور کامپیوتر که میخواهند در گرایش امنیت اطلاعات آزمون ارشد یا دکتری بدهند با سوالاتی مواجه میشوند که در اغلب مواقع نمیتوانند پاسخ منطقی و خوبی برای سوالات شان پیدا کنند. بطور مثال: هدف از درس خواندن در رشته کارشناسی ارشد یا دکتری امنیت اطلاعات چیست؟ یا کسانی که در کارشناسی ارشد و دکتری رشته امنیت اطلاعات در کنکور موفق می شوند چه مهارت هایی را می‌توانند در مقطع ارشد کامپیوتر و یا دکتری کامپیوتر کسب میکنند؟ یا در آخر بعد از قبولی در رشته امنیت اطلاعات چه بازار کاری در ایران و خارج وجود دارد؟ یا دانشگاه های برتر رشته امنیت اطلاعات در ایران و خارج کدامند؟ یا تعداد واحد های کارشناسی ارشد و دکتری رشته امنیت اطلاعات چقدر است و حدودا چند سال طول میکشد تا فارغ التحصیل شویم؟ یا دروس گرایش فناوری اطلاعات و امنیت چه دروسی هستند؟ و....اینها تنها بخش اندکی از سوالات بی جواب داوطلبان این رشته هستند که نمی توانند پاسخ مناسبی پیدا کنند؟بنابراین ما سعی کردیم مطلبی جامع و کاملی که پاسخ گوی تمامی سوالات دانشجویان عزیز باشد را فزاهم کرده‌ایم که برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به صفحه زیر مراجع کنید.

رشته امنیت اطلاعات
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۱۰
رامین رضوی