داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور
هدف از راه اندازی این وبلاگ مشاوره و تدریس کنکور کامپیوتر و دروس دانشگاه و راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان عزیزی است که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های معتبر کشور را دارند. ما سعی می‌کنیم آخرین منابع و اطلاعات مورد نیاز و هر آنچه که این دانشجویان برای رسیدن به هدف‌شان نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ب.ظ

رشته امنیت اطلاعات

رشته امنیت اطلاعات

 رشته امنیت اطلاعات امروزه ر بازار کار خوبی دارد. ولی بسیاری از داوطلبان کنکور کامپیوتر که میخواهند در گرایش امنیت اطلاعات آزمون ارشد یا دکتری بدهند با سوالاتی مواجه میشوند که در اغلب مواقع نمیتوانند پاسخ منطقی و خوبی برای سوالات شان پیدا کنند. بطور مثال: هدف از درس خواندن در رشته کارشناسی ارشد یا دکتری امنیت اطلاعات چیست؟ یا کسانی که در کارشناسی ارشد و دکتری رشته امنیت اطلاعات در کنکور موفق می شوند چه مهارت هایی را می‌توانند در مقطع ارشد کامپیوتر و یا دکتری کامپیوتر کسب میکنند؟ یا در آخر بعد از قبولی در رشته امنیت اطلاعات چه بازار کاری در ایران و خارج وجود دارد؟ یا دانشگاه های برتر رشته امنیت اطلاعات در ایران و خارج کدامند؟ یا تعداد واحد های کارشناسی ارشد و دکتری رشته امنیت اطلاعات چقدر است و حدودا چند سال طول میکشد تا فارغ التحصیل شویم؟ یا دروس گرایش فناوری اطلاعات و امنیت چه دروسی هستند؟ و....اینها تنها بخش اندکی از سوالات بی جواب داوطلبان این رشته هستند که نمی توانند پاسخ مناسبی پیدا کنند؟بنابراین ما سعی کردیم مطلبی جامع و کاملی که پاسخ گوی تمامی سوالات دانشجویان عزیز باشد را فزاهم کرده‌ایم که برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به صفحه زیر مراجع کنید.

رشته امنیت اطلاعات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی