داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور
هدف از راه اندازی این وبلاگ مشاوره و تدریس کنکور کامپیوتر و دروس دانشگاه و راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان عزیزی است که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های معتبر کشور را دارند. ما سعی می‌کنیم آخرین منابع و اطلاعات مورد نیاز و هر آنچه که این دانشجویان برای رسیدن به هدف‌شان نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ب.ظ

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران است که دانشکده‌های آن به صورت غیرمتمرکز در شهر تهران قرار دارند. این دانشگاه در سال ۱۳۹۲ رتبه پنجم دانشگاه صنعتی برتر در ایران را کسب نمود. با تصویب شورای انقلاب فرهنگی این دانشگاه در سال ۱۳۵۹ با ادغام ۹ مرکز آموزش عالی (مؤسسه عالی تکنیکوم نفیسی (مؤسس مهندس حبیب نفیسی)، مدرسه عالی فنی، دانشکده نقشه‌برداری، مؤسسه آبشناسی، دانشکده هواشناسی و علوم جو، دانشکده مخابرات، مدرسه عالی ساختمان، دانشگاه کار و پیشه، تربیت دبیر فنی پلی تکنیک تهران، دانشگاه علوم و فنون مجتمع آموزشی وزارت راه، مجتمع تکنولوژی تهران و مدرسه عالی تلویزیون و سینما) به شکل کنونی و با نام دانشگاه فنی و مهندسی تشکیل شد و در سال ۱۳۶۷ به نام خواجه نصیرالدین طوسی، دانشمند ایرانی تغییر نام داد. دانشگاه در ۱۱ دانشکده با ۱۸ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی، ۵۳ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۳ رشته تحصیلی در مقطع دکترا کار خود را انجام می‌دهد. نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه ۱ به ۲۳ است که اندکی با استاندارد جهانی که ۱ به ۲۰ است متفاوت است. دکتر مجید قاسمی -رئیس سابق دانشگاه-گفته است که این نسبت در آیندهٔ نزدیک به ۱ به ۱۸ ارتقا خواهد یافت. این دانشگاه در رتبه‌بندی شریه تایمز در سال ۲۰۱۶، در ردهٔ ۶۰۱ تا ۸۰۰ دانشگاه برتر جهان و در بین ۷ دانشگاه برتر ایران قرار گرفت. پیشینه هسته اولیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشکده‌ای است به نام دانشکده مخابرات که در سال ۱۳۱۸در محل فعلی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تأسیس شد و در سال ۱۳۱۸ اساسنامه آن به تصویب مجلس شورای ملی وقت رسیده‌است. از این نظر به نوعی نخستین دانشگاه نوین ایران می‌باشد. دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با ساختار فعلی در ابتدا در سال ۱۳۵۹، در پی تصویب ستاد انقلاب فرهنگی از ادغام ۹ مرکز آموزش عالی و با عنوان مجتمع دانشگاهی فنی و مهندسی، بنیاد نهاده شد و سپس در سال ۱۳۶۲ نام آن به دانشگاه فنی و مهندسی و در سال ۱۳۶۷ به دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تغییر یافت. این دانشگاه در حال حاضر یکی از برجسته‌ترین دانشگاه‌های صنعتی ایران می‌باشد که فارغ التحصیلان آن مورد توجه بسیاری از مراکز صنعتی و دولتی قرار می‌گیرند. کارگاه‌ها و امکانات آزمایشگاهی قوی و پیشرفته از جمله وجوه بارز این دانشگاه هستند. علاوه بر رشته مخابرات با قدمت ۸۱ ساله، رشته نقشه‌برداری این دانشگاه ۵۵ سال و دانشکده مهندسی مکانیک آن ۳۶ سال قدمت دارند. دانش‌آموختگان مشهور داریوش رضایی‌نژاد (پژوهشگر دفاعی و هسته‌ای که در ۱ مرداد ۱۳۹۰ توسط عوامل اسراییل با شلیک پنج گلوله در مقابل منزلش ترورشد) محمد ناظمی اردکانی (وزیر سابق تعاون)علی رضوانی بیدگلی (مؤلف و محقق برجسته حوزه مدیریت)محمد علی‌آبادی، سیاستمدار، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، رئیس سابق کمیته ملی المپیک علی مطهری، نماینده شبستر در دوره هشتم مجلس شورای اسلامیعلی اکبر موسوی خوئینی، نماینده مجلس ششم، دبیرکل پیشین سازمان دانش آموختگان ایرانمصطفی محمدنجار (وزیر کشور)فرزاد حسنی (مجری تلویزیون)

وب سایت : www.kntu.ac.ir

تخصصی ترین سایت آموزشی کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آیتی کشور

موفق باشید 

رامین رضوی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
رامین رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی