داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور
هدف از راه اندازی این وبلاگ مشاوره و تدریس کنکور کامپیوتر و دروس دانشگاه و راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان عزیزی است که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های معتبر کشور را دارند. ما سعی می‌کنیم آخرین منابع و اطلاعات مورد نیاز و هر آنچه که این دانشجویان برای رسیدن به هدف‌شان نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ

آموزش معماری کامپیوتر

درس معماری کامپیوتر از دروس مهم رشته کامپیوتر و از دروس مهم کنکور ارشد کامپیوتر است، از این درس در کنکور ارشد کامپیوتر 4 الی 5 تست ضریب 4 مطرح می‌شود، در کنکور ارشد کامپیوتر 98 از درس معماری کامپیوتر 5 تست مطرح شد، همین طور درس معماری کامپیوتر نگاه خوبی در مورد رشته کامپیوتر به دانشجویان منتقل می‌کند، برای مطالعه و بررسی دقیق درس معماری کامپیوتر حتما به صفجه بررسی درس معماری کامپیوتر سایت کنکور کامپیوتر مراجعه کنید.

همین طور برای مشاهده فیلم های رایگان آموزش معماری کامپیوتر به صفحه آموزش معماری کامپیوتر مراجعه کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۰۰
رامین رضوی
سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۷ ب.ظ

آموزش ساختمان داده

می‌توان گفت که ساختمان داده و طراحی الگوریتم مهم ترین درس رشته کامپیوتر و آی تی است، این درس نه تنها برای آینده پژوهشی دانشجویان کامپیوتر مهم است بلکه مهمترین درس کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی هست،‌ همین طور مهمترین درس کنکور دکتری آی تی. لازم است که این درس بطور بسیار تخصصی بررسی بشود، برای مطالعه و بررسی کامل درس ساختمان داده و همین طور دانلود رایگان کتاب های مرجعه این درس به صفحه بررسی درس ساختمان داده که در سایت کنکور کامپیوتر قرار داده شده است مراجعه کنید.

همین طور برای مشاهده فیلم های رایگان درس ساختمان داده به صفحه آموزش ساختمان داده سایت کنکور کامپیوتر مراجعه کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۴۷
رامین رضوی
سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۳۳ ب.ظ

منابع کنکور ارشد کامپیوتر 99

بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر 99 چیست؟ این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر 99 با آن در گیر هستند، برای پاسخ به این سوال و برای رفاه حال شما داوطلبان کنکور ارشد کامپیوتر 99 صفحه ای را در سایت کنکور کامپیوتر ایجاد کرده ایم و در آن صفحه بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر 99 را معرفی کرده‌ایم، برای مشاهده این صفحه به لینک زیر مراجعه کنید:

منابع کنکور ارشد کامپیوتر 99

همین طور در بلاگ کنکور کامپیوتر منابع کنکور ارشد نرم افزار و شبکه و امنیت و هوش مصنوعی به صورت تک تک و تخصصی بررسی شده است که توصیه اکید می‌کنیم که به این قسمت مراجعه کنید

بلاگ کنکور کامپیوتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۳۳
رامین رضوی