داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور
هدف از راه اندازی این وبلاگ مشاوره و تدریس کنکور کامپیوتر و دروس دانشگاه و راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان عزیزی است که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های معتبر کشور را دارند. ما سعی می‌کنیم آخرین منابع و اطلاعات مورد نیاز و هر آنچه که این دانشجویان برای رسیدن به هدف‌شان نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

کلاس آنلاین طراحی الگوریتم

توضیح استاد رضوی:

درس الگوریتم یکی از دروس سخت در کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات است. این درس سخت و گسترده است و گستردگی این درس به حدی است که خود دانشجویان نمی‌توانند به تنهایی این درس را بخوانند و از پس آن بر بیایند. اما خبر خوب اینکه درست است که این درس کمی مشکل است اما تست‌های آسانی از آن مطرح می‌شود و اگر دانشجویان این درس را بخوانند براحتی می‌توانند به سوالات این درس پاسخ دهند.
این درس از اهمیت ویژه‌ای در کنکور کامپیوتر و آی تی برخوردار است، زیرا در کنکور مهندسی کامپوتر ۵ تست الگوریتم بعنوان درس مشترک با ضریب ۴، یعنی بالاترین ضریب در

کنکور مهندسی کامپیوتر و در کنکور فناوری اطلاعات نیز ۶ تست با ضریب ۴، یعنی بالاترین ضریب در کنکور فناوری اطلاعات از این درس می‌آید.

تعداد تست‌ها و ضریب آنها خود گویای اهمیت فوق العاده این درس است.
چون درس ساختمان داده پیش نیاز درس الگوریتم است و برای یادگیری خوب و کامل درس الگوریتم نیاز است تا دانش بسیاری از درس ساختمان داده داشته باشید، بنابراین ابتدا درس ساختمان داده تشکیل می‌شود و پس از اتمام درس ساختمان داده، در همان ساعات اعلام شده برای ساختمان، درس الگوریتم شروع خواهد شد.

 
مسلما تعداد ساعت این کلاس به معنای جامعیت و بیان کامل و عمقی مطالب است، قسمتی از این فیلم‌ها در آپارات گذاشته شده است که می‌توانید کیفیت فوق العاده و خارج از تصور کیفیت تدریس را در این فیلم‌ها ببینید، کیفیت درس‌ها چنان است که دیگر کیفیت بالاتر از این امکان پذیر نیست.


 کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد کامپیوتر 

ثبت نام کلاس آنلاین طراحی الگوریتم 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی