داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور

راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان کامپیوتر و آی تی کشور

داوطلبان کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی کشور
هدف از راه اندازی این وبلاگ مشاوره و تدریس کنکور کامپیوتر و دروس دانشگاه و راهنمایی و ارائه تجربیات سالهای متمادی تدریس به دانشجویان عزیزی است که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های معتبر کشور را دارند. ما سعی می‌کنیم آخرین منابع و اطلاعات مورد نیاز و هر آنچه که این دانشجویان برای رسیدن به هدف‌شان نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ق.ظ

ثبت نام کلاس آنلاین ساختمان داده

درس ساختمان داده نزدیکی بسیار تنگاتنگی با درس طراحی الگوریتم دارد و این دو  درس بسیار به هم وابسته هستند و می‌توان گفت که مکمل هم هستند. درس ساختمان داده از دو جهت بسیار مهم است، یکی از جهت تعداد تست‌هایی که درس ساختمان در کنکور مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات به خود اختصاص می‌دهد و دوم برای فهم درست و بهتر درس طراحی الگوریتم. به جد می‌توان گفت دو درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم مهمترین دروس هر دو رشته کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستند، اینکه این دو با هم، مهمترین دروس نیز هستند برای همگان واضح است، چون در کنکور ارشد فناوری اطلاعات 12 تست ضریب 4 (6 تست از ساختمان و 6 تست از طراحی الگوریتم) و در کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر نیز اگر قرار باشد مانند سال قبل باشد 10 تست، باز هم ضریب 4 خواهد داشت (5 تست از درس ساختمان و 5 تست از طراحی الگوریتم)، تعداد تست‌ها و ضریب آنها خود گویای اهمیت فوق العاده این درس است و مشخصا این تعداد تست تعیین کننده خیلی چیزها است. همین طور می‌توان گفت که درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم و چند درس دیگر مانند گسسته و ... از حجیم‌ ترین درس‌های کنکور ارشد و دکتری مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات به حساب می‌آیند. گستردگی درس ساختمان داده به حدی است که خود دانشجویان نمی‌توانند به تنهایی این درس را بخوانند و از پس آن بر بیایند.

ثبت نام کلاس آنلاین ساختمان داده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی